Cerita tentang saya

Sunday, November 23, 2008

Hai..

My name is Shahida… Orang baru dalam dunia blog nie.. I really need help from who is expert in this area.. Mugkin kita boleh share everything here.. Knowledge, story, experience..

Serba sedikit tentang saya. Orang Johor.. 23 tahun.. Baru lepas habis belajar in Bachelor of Accountancy, Universiti Teknologi Mara. Lega rasa nye bila dah habis belajar ni. Tapi masih risau membelengu diri sebab tak pasti samaada apa yang dh ditulis dalam kertas jawapan hari itu menepati kehendak pemeriksa atau tidak.. Hati ni selalu berbisik, “dapat tak degree aku ni” huhuhu.. risau sebenarnya.. 2 tahun setengah belaja, banyak cabaran yang kene tempuh.. Jadi, apa yang diharapkan sekarang ialah satu keputusan yang dapat membalas segala keperitan dalam perjuangan dalam menuntut ilmu itu..

Bila cerita pasal keperitan, tipu kalau saya cakap tidak ada kegembiraan langsung dalam menuntut ilmu ni.. Keperitan itu membuat kita menjadi lebih matang… Kegembiraan pula menjadikan hidup ini lagi ceria… itu yang pasti… Lebih gembira bila kita dikelilingi oleh sahabat – sahabat yang selalu memahami, membantu waktu susah,senang, sayang kita.. hidup ini jadi ceria…

Buat all my house mate Sal (my beloved room mate), kck, lela, hanim, aini, poji, thanks god coz u give me a chance to be their friends… Sekarang ni, kawan2 saya ada kat Sarawak.. Friends, enjoy your trip… tapi jangan lupa shida… Haha…

My friends and i.....




















1 comments:

SalizaKadir said...

welcome to the blogging world shida ^_^ glad u're here